BREZİLYA - İGAUÇU ŞELALELERİ

Şubat 2017

Arjantin tarafındaki Puerto Iguazu turunu  tamamlıyoruz. Otobüsümüzle Brezilya tarafına geçiyoruz. Arjantin ile Brezilya sınırı Parana Nehri üzerinde bulunan bir köprü ile geçiş sağlanıyor. Köprünün yarısı Arjantin yarısı Brezilya tarafına ait. Otelimize gidiyor ve o gece erkenden uykuya dalıyoruz epeyce yorulmuşuz bugün.

Sabah kahvaltısından sonra, Foz de İgauçu Şelaleleri'ne doğru yol alıyoruz. Bana göre şelalelerin en güzel bölümü burada yani Brezilya tarafında. Hem çok daha fazla sayıda şelale var hem de manzara daha da müthiş. Yine girişte büyükçe bir harita ve üzerinde çeşitli rotalar bulunuyor. Bu güzergahlar yollara konulmuş çeşitli uyarı levhalarıyla gösteriliyor.

Burasını tamamen gezmek saatlerce sürüyor ve biz de zamanımızı iyi değerlendirerek her yeri görmeye ve fotoğraflamaya çalışıyoruz.  Yeri gelmişken, buraya gelmeden önce fotoğrafçılık kursuna gitmiştim. Orada öğrendiğim fotoğrafçılık tekniklerini uygulamak ve pratiğimi geliştirme imkanı da bulmuş oluyorum bu seyahatte.

İki gün böyle harika manzaraların sarhoşluğunu yaşadıktan sonra, Rio De Jenairo'ya uçmak üzere hava limanındayız

BREZİLYA - RİO DE JENAİRO seyahat yazımı okumak için tıklayınız...