ABD - FLORİDA - VENİCE

Haziran 2001


Kissemmee'den yola çıkıyoruz, şimdiki hedefimiz, Meksiko Körfezi Florida kıyısındaki Venice. Yine yolculuğumuz sırasında hosteslerimiz Seher ve Nurşen bize ikramlar yapıyorlar. :) Zaman zaman aracı ben, zaman zaman dayım kullanıyoruz. Yolumuz çok uzun değil bu defa yaklaşık 250 km.


Venice turistik bir yer. Çok sayıdaki plajlarıyla ünlü bir şehir. Adını İtalya'nın kanallar şehri Venedik'ten alıyor sanırım.


Venice'ye varıp otelimize yerleşiyoruz. Burası çok sıcak ve nemli bir şehir. Bir süre dinlendikten sonra, bir plaja gidip denize girmek istiyoruz. Resimde otelimiz.


Plaj oldukça sakin. Bir gurup insan yoga yapıyor ve ben de uzaktan onların yaptığı hareketleri yapıyorum. Beni yanlarına çağırıyorlar, gidip onlarla devam ediyorum yogaya. Bizimkiler denize giriyorlar bu arada bizim hareketler bitince ben de denize giriyorum.


Birden insanlar denizden dışarıya kaçıyorlar ve hep birlikte denize doğru bakıyorlar. Bir olağanüstülük var ama bize kimse bir şey demiyor. Dönüp denize doğru bakıyoruz, denizde bir köpek balığı. Acele denizden çıkıyoruz tabii ki. Neredeyse köpek balığına yem olacakmışız. Oradaki insanlar bizi yem olarak bırakmış meğerse. :) Burası aynı zamanda köpek balıklarıyla da ünlü bir körfez.


Venice'nin güzel bir hayvanat bahçesi var, buraya gidiyoruz. Tropikal iklim hayvanlarının yaşadığı bir yer. Aynı zamanda göçmen kuşlarının takip edildiği bir enstitü var burada.


Ertesi gün Aslı'nın ısrarıyla tekrar plaja gidiyoruz ama hava çok sıcak ve ben gölgede serinlemeyi tercih ediyorum. Plajlarının dışında da çok ayrıcalıklı bir yer değil burası. Ama tur programımız böyle olduğu için buradayız.

Venice'de iki gün kaldıktan sonra ABD doğu yakası turumuzu Miami - Key West'te tamamlayacağız. 


Miami - Key West yazımı okumak için tıklayınız....


 İYİ SEYAHATLER






Hiç yorum yok: