ABD - MİAMİ - KEY WEST

Haziran 2001

Venice'den ABD'deki son durağımız olan Miami'ye doğru yola çıkıyoruz.

Yolumuzun üzerinde Gator Park var. Burada vahşi yaşama tanıklık ediyorsunuz. Timsahlar, yılanlar, balıklar ve bir çok kuş türünü burada görmek mümkün. Burada rüzgar tekneleriyle seyahat yapılıyor.

Bugün yolumuz oldukça uzun, çünkü Key West'e de gitme planımız var. Burası ABD'nin en güney noktası. Adalar zincirinden oluşuyor ve adalar biribirilerine köprülerle bağlanmış. Akşam saat 19.00 a kadar otelimizde olmamız gerekiyor ve Key West'in en ucuna gidecek vaktimiz yok. Bu nedenle Marathon'dan geriye dönüyoruz.

Doyumsuz güzellikte görüntüler eşliğinde yolumuza devam ediyoruz. Yolda ara sıra fotoğraf molası veriyoruz.

Miami'ye geldiğimizde yolda durup, otelin adresini bir görevliye soruyorum ama adam İngilizce bilmiyor. Burada çoğunlukla Latinler yaşıyor ve daha çok konuşulan dil İspanyol'ca. Sonunda otelimizi bulup yerleşiyoruz. Otelimizin sahibi tam bir Elvis hayranı galiba lobide onun resimleri ve arabaları var. Bir resim çektirmeyi de ihmal etmiyoruz tabii ki.

Miami özellikle plajları ile ünlü bir yer. Biz de plaja gidip denize girmek istiyoruz doğal olarak. Yukarıdaki resimdeki soldan üçüncü bina kaldığımız otel.  Resimde Latin güzelleri. :)

Tabii bizim hanımları mayoları oraya göre oldukça muhafazakar. :)

Hanımların "ne alırsan bir dolar" dükkanları görmeleri ile birlikte kısıtlı zamanımızın bir bölümünü de burada harcamak zorunda kalıyoruz. :)

ABD doğu yakası hikayemizin sonuna geldik. Güzel, heyecanlı, hareketli ve yoğun geçen 15 gün sonunda artık memlekete dönüş zamanı. Kiralık aracımızı havaalanında teslim edip uçağımıza biniyoruz Zürih ve Münih bağlantısıyla elini memleket.

Not:

Yazılarımı okuyanlar, bu seyahatimizin çok hızlı olduğunu farketmişlerdir. New York'tan başlayıp Amerika Birleşik Devletlerinin en güney ucu olan Key West'e kadar uzanan 15 günlük bu yolculuk burası için gerçekten çok az. Bu seyahatin en az bir ay olması gerekirdi. Çünkü bazı şehirlerde sanki sadece geceleme gelmişiz gibi olduk. Böyle bir seyahati düşünenler olursa bu uyarımı dikkate almalarını umarım.

Aradan geçen 13 yılın ardından hatırladıklarımı sizlerle paylaştım. Yeni yaptığım seyahatleri sıcağı sıcağına yazıyorum ve tabii ki fırından yeni çıkanın lezzeti daha güzel oluyor. :)

Diğer seyahatlerimde görüşmek üzere.